بهترین مدل تابلو مغازه کدام است؟
پریما جهانگیری یکی از نخبگان حوزه مد و لباس است
بهترین مدل تابلو مغازه کدام است؟
یک شنبه 2 شهريور 1399 ساعت 11:50 | بازدید : 55 | نویسنده : پریما | ( نظرات )

امروزه و در این سالها تبلیغات و تصویر یکی از مهمترین موضوعات در کسب و کارها و بازار های اقتصادی را میزند.  تابلو مغازه  نیز یکی از انواع تبلیغات برای کسب و کار های فیزیکی و سنتی است که از قدیم تا به امروزه با اشکال و روش های مختلفی اجرا و پیاده سازی شده و میشود.

تاریخچه استفاده از تابلو مغازه

به اعتقاد برخی از پژوهشگران تاریخچه  تابلو مغازه  و تبلیغات محیطی در جهان به قبل از اختراع ماشین و انقلاب صنعتی باز میگردد و در ایران به بیش از صد سال میرسد.

اگر یادتان باشد در سال های نه چندان دور و در دهه 40 تا 70 اکثر مغازه داران با روش قلم نویسی بر روی شیشه های مغازه شان و روی تابلو فروشگاه یا مغازه شان به نوعی کسب و کار خودشان را تبلیغ میکردند.

اما از دهه 80 و در سال های پایانی دهه 70 و با ورود تکنولوژی ها نوین به ایران نوع تبلیغات و صنعت تبلیغات دگرگون شد. رفته رفته و با گذشت زمان تابلو های صنعتی جای خود را به تابلو های روان و نوری دادند و پس از آن تابلوهای حروف برجسته و چلنیوم برای تابلو سر در مغازه ها انتخاب شدند.

https://www.signsexpress.co.uk/

https://www.gumtree.com/

 

وظیفه تابلو مغازه

میدانیم که تمام مغازه ها مشتریان خاص خود را دارند. گروهی از مشتریان با توجه به آشناییت قبلی با مغازه شما به واسطه خرید های قبلی و یا کیفیت خدمات شما جزو مشتریان ثابت شما محسوب میشوند.

اما این تعداد بسیار کمتر از تعدادی هستند که تا به حال از خدمات شما استفاده نکرده اند تا به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند. آنها حتی از حضور شما اطلاعی ندارند.

در اینجاست که  ساخت تابلو مغازه  برای کسب و کار شما از اهمیت بالایی برخوردار میشود. پس  تابلو فروشگاه  یا مغازه شما معرف کسب و کار و سطح خدمات شما است. در نتیجه هرچه تابلو شما جذاب تر باشد و مخاطبان را به خود جذب کند مشتریان شما بیشتر و فروشتان بیشتر خواهد بود.

ویژگی های تابلو مغازه

همانطور که گفته شد تابلو فروشگاه و مغازه شما به نوع قابل توجهی معرف شما و کسب و کارتان است و باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بهترین فایده را برای رونق کسب وکارتان داشته باشد.

از مهترین ویژگی های  تابلو فروشگاه و مغازه  میتوان به جذابیت ، گیرایی و به یاد ماندنی بودن تابلو برای مخاطبان و مشتریان شما است. اما ویژگی های دیگری که باید یک تابلو برای مغازه و یا فروشگاهی داشته باشد عبارت اند ار:

-خلاقیت بکار رفته در طراحی تابلو برای به یاد ماندن تابلو
-جذابیت و گیرایی تابلو
-بزرگی تابلو

قیمت طراحی تابلو مغازه

تابلو های مغازه قبل از ساخت می بایست توسط طراح مجموعه تابلو سازی به مرحله طراحی برسد که این عمل با توجه به خلق ایده ها و نو آوریهای یک طراح می تواند تاثیرات مفیدی را در خروجی و کلیت یک تابلو تبلیغاتی داشته باشد. امروزه خلق ایده ها در تابلو سازی و بخش طراحی توسط نرم افزار های کامپیوتری انجام می گیرد که مسلما طراح باید شناخت کافی از یک نرم افزار طراحی داشته باشد.
نحوه کارکرد نرم افزارهای کامپیوتری در تابلو سازی با یکدیگر متفاوت می باشد و مسلما طراح جهت طراحی یک تابلو تبلیغاتی با هر کدام از نرم افزار ها زمان مختص به خود را صرف می کند که این مورد یکی از عوامل تاثیر گذار روی قیمت طراحی تابلو مغازه می باشد. به عنوان مثال طراحی توسط نرم افزار های سه بعدی از قیمت بالاتری نسبت به نرم افزار های معمولی برخوردار است که البته باید به این نکته مهم اشاره نمود که معمولا اکثر مجموعه های تابلو سازی بعد از عقد قرار داد یک تابلو تبلیغاتی هزینه ای بابت طراحی دریافت نمی کنند.

https://kasagroup.co/

https://www.promosigns.co.uk/

بهترین رنگ برای تابلو مغازه

رنگ ها امروزه از نظر روانشناسی اهمیت بسیاری در دنیا دارند که این امر مهم در صنایع و مشاغل نیز به کار گرفته می شود. صنعت و حرفه تابلو سازی یکی از اصناف و صنایعی است که در دسته مشاغل فنی، حرفه ای و همچنین هنری قرار دارد. تابلو سازی صنعتی است که با هنر هایی مانند خطاطی و نقاشی ادغام شده است و هر چه افراد مشغول به فعالیت در این حرفه با هنر های عنوان شده آشنا باشند می توانند در اجرای یک پروژه تابلو سازی زیبا سهیم باشند.
اما شناخت رنگ ها که مربوط به شناخت هنر نقاشی نیز می باشد می تواند در ساخت یک تابلو تبلیغاتی زیبا نیز از عوامل مهم بشمار رود و هارمونی زیبایی را در یک تابلو تبلیغاتی ایجاد نماید. در واقع پرسنل یک مجموعه تابلو سازی می توانند مشاور مدیران هر کسب و کاری در انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه باشند.

تابلو مغازه جدید

تمایل به مدرن بودن و نو بودن در دنیای تمامی انسانها امریست که غیر قابل انکار می باشد و این خاصیت و غریزه انسانی است که در تمام مراحل زندگی خود به دنبال نو آوری ها باشد. در رابطه با همین مورد می پردازیم به تابلو های تبلیغاتی که با توجه به اهداف خود که تبلیغات و معرفی کسب و کار ها می باشند، همه روزه در معرض دید افراد قرار دارند لذا در جهت همین موضوع مجموعه های تابلو سازی سعی بر آن دارند تا با نصب جدید ترین تابلو های تبلیغاتی، تفاوت و نو آوری هایی در سطح شهر ایجاد نمایند که مسلما همین مورد برای مشتریان نیز از عوامل اصلی در متفاوت بودن با رقبای خود بشمار می رود و در مورد سفارش یک تابلو مغازه جدید نیز صدق می کند.

تابلو مغازه چه جنسی باشد بهتر است؟

تابلو مغازه یکی از اقلامی است که برای استفاده بلند مدت و چند ساله ساخته میشود. از این رو دوام و طول ماندگاری آن بسیار برای صاحبان کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

توصیه ما برای دوام و ماندگاری انواع مختلف تابلو مغازه استفاده از متریال درجه یک در ساخت تابلو است.

تابلو مناسب مغازه شما کدام است؟

همانطور که پیشتر نیز در همین مقاله گفته شد نوع تابلو فروشگاه برای هر مغازه و فروشگاهی متفاوت است و نسبت به صنوف و نوع فعالیت آنها این موضوع متفاوت میباشد. همچنین میبایست طرح و خواسته مورد نظر صاحبان مغازه ها را طبق بودجه و هزینه ای که برای تابلو مغازه اختصصاص داده اند را در نظر داشته باشیم تا بهترین نوع تابلو مغازه را با توجه به شرایط آنها طراحی و نصب نماییم.



برچسب‌ها: تابلو مغازه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی پریما جهانگیری و آدرس parimax.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 52
:: بازدید سال : 154
:: بازدید کلی : 993